WORKSHOP: Sullakin pitää olla sisältömissio – miksi ja miten?

Sisältöjen räjähdysmäisen kasvun takia suunnitelmallisuus, eheys ja tavoitteellisuus on entistä tärkeämpää sisällöntuotannossa. Tässä tilanteessa avuksi tulee sisältömissio. Sisältömissio kertoo kenelle yritys tuottaa sisältöä, millaista sisältöä tuotetaan ja mitä hyötyä sisällöistä on kohdeyleisölle. Workshopista saat käsityksen siitä millainen on hyvä sisältömissio ja miten sellaisen voi työstää omalle organisaatiolle tai jopa itselle.

Maarit toimii johtavana sisältöstrategina sosiaaliseen mediaan ja sisältömarkkinointiin erikoistuneessa Someco Oy:ssä. Maaritin erityisosaamista ovat sisältömarkkinointi, brändijournalismi ja verkon sisältö- ja kanavastrategiat.

Katja toimii Someco Oy:ssä sosiaalisen median kouluttajana ja konsulttina. Työssään Katja keskittyy erityisesti sisältöideoiden ja -konseptien luomiseen, sosiaalisen median mainonnan koulutukseen ja toteutukseen sekä kanavasuunnitteluun.