MINISEMINAARI: Suomalainen sisu kantaa pitkälle, mutta mitä muuta tarvitaan kansainväliseen menestykseen?

Siintääkö haaveissasi tai jopa tavoitteissasi kansainvälisille markkinoille laajeneminen? Ymmärtämällä erilaisia käyttäytymismalleja, arvoja ja liiketoimintastrategioita muissa maissa meidän kaikkien on mahdollista harjoittaa kansainvälistä liiketoimintaa. Kansainvälisille vesille ei kuitenkaan kannata hypätä suin päin.

Saija Mahon avaa globaalin ajattelun ja laajentumisvaiheessa eteen tulevien erilaisten kulttuurien ja kulttuurierojen merkitystä onnistuneelle maailmanvalloitukselle. Miniseminaarissa perehdytään myös siihen, mitä yrityksen kotikentältä vaaditaan ennen maailmalle lähtöä.

Saija Mahon on Mahon Digital Marketing Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Kansainvälinen digitaaliseen markkinointiin erikoistuva digitoimisto auttaa kasvavia maailmanlaajuisia yrityksiä saavuttamaan myyntitavoitteensa hyödyntämällä kehittyneitä teknologioita ja strategisia taktiikoita alati laajenevassa verkkoympäristössä. Mahon Digitalin toimistot sijaitsevat Lontoossa ja Turussa omaten myöskin useita resursseja Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Aasiassa.